آزادوار شهری به قدمت تاریخ

از خطرساز بودن تریلرهای سنگین گرفته تا فیلتری که شب ها خاموش میشه و گرد سیمانش پیشکش این مردم بیچاره .من می خوام بگم پروفسور سید کاظم اورعی آیا این کارخانه به جز سود برای شما و زیان برای ما چیز دیگه ای داشته؟

 “عملیات اجرائی شرکت سیمان جوین در سال ۱۳۸۶ به همت دانشمند فرهیخته جناب آقای “پروفسورسید کاظم اورعی میر زمانی”در منطقه ای محروم در ۲۴ کیلومتری شهرستان جغتای در استان خراسان رضوی شروع گردید و در سال ۱۳۸۹ به بهره برداری رسید. شرکت سیمان جوین ضمن اشتغالزایی در منطقه محروم جوین و جغتای، حرکت به سوی تولید انبوه با کیفیت جهانی را سرلوحه اهداف خود قرار داده و در مدت کوتاهی به این مهم دست یافته است.”
نوشته ی بالا رو می تونی تو تارنمای کارخانه ی سیمان جوین ببینی.راستش یادمه چند سال پیش که کلنگ این طرح به زمین خورد مردم روستاهای پیرامونی خیلی خوشحال شدن،چراکه آمدن کارخانه برابر بود با پیشرفت،کاهش بیکاری،درآمد زایی و … ما هم تا همین دو سال پیش همین انتظار رو داشتیم.اما … اما انگار چرخ زمونه اونجور که همه میخواستن نچرخید … این کارخونه اشتغالزایی دائم برای ما که نداشت هیچ،بلکه همه رو سرکار گذاشت و هزار تا دردسر دیگه با خودش آورد … از خطرساز بودن تریلرهای سنگین گرفته تا فیلتری که شب ها خاموش میشه و گرد سیمانش پیشکش این مردم بیچاره .من می خوام بگم پروفسور سید کاظم اورعی آیا این کارخانه به جز سود برای شما و زیان برای ما چیز دیگه ای داشته؟ کارگر بیچاره ای که ۲ ماه میاد سرکار و ۱۰ ماه دیگه بیکاره چه گناهی کرده؟راه های ارتباطی هم که به لطف رانندگان شما داغون تر از پیش شده و البته خطرناک تر … و این میشه که میگیم.
ما را به خیر تو امید نیست،خواهش می کنیم شر مرسان

منبع: سايت جغتاي سلام



نویسنده: داود ׀ تاریخ: یک شنبه 10 شهريور 1387برچسب:سود ,برای, آقای ,پروفسور , گرد ,سیمان, پیشکش, مردم, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

تمامی حقوق برای سایت روستای آزادوار محفوظ است. انتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است